20 de credite = 20 lei reducere la prima achiziție
Pentru fiecare achiziție efectuat
primiți credite (reduceri) pentru achiziții ulterioare
Acordăm credite bonus pentru ratingul produselor achiziționate
- în contul dumneavoastră de utilizator
Pentru mai multe informații despre programul de loialitate și credite, faceți clic aici.
Dorim să îmbunătățim continuu produsele și serviciile noastre, de aceea am lansat evaluarea produselor noastre în februarie 2020. Evaluările provin direct de la dumneavoastră, clienții noștri, și se referă la comenzile dumneavoastră.
În general, internetul oferă posibilitatea evaluării produselor fără a le achiziționa și poate exista opinii care sunt create de magazin însuși și prezentate drept evaluări scrise de clienți. Desigur, nu am dorit să urmăm acest drum, deoarece dorim să împărtășim opinii relevante pentru dumneavoastră, care sunt utile pentru clienții noștri și în același timp pentru afacerea noastră (avem nevoie de feedback pentru a ne îmbunătăți continuu calitatea produselor pe care le comercializăm).
Deși produsele noastre trec prin selecție strictă și dublă verificare de calitate înainte de a ajunge la dumneavoastră, nu putem testa toate modalitățile și problemele de utilizare care pot apărea în legătură cu produsele.
ACESTE SUNT PRODUSELE CARE AU PRIMIT AMOUNT E-VALUARE ÎN PRIMUL RÂND DUPĂ IMPLEMENTAREA ACESTEIA:
Locul 1: Multifuncțională răzătoare și feliator
Locul 2: Iluminat solar decorativ
Locul 3: Pictură cu diamante - Turnul Eiffel
Felicitări! :)
Întrebări frecvente
Ce primesc în schimbul evaluării produselor?
1. Vă oferă un sentiment de bine că ajutați alți cumpărători în alegerea lor + echipa noastră primește feedback cu privire la produse.
2. În schimbul evaluării, veți primi 2 puncte de credit, iar pentru prima fotografie a produsului încărcată, veți primi până la 6 de puncte de credit pentru următoarea achiziție!
Am încărcat o evaluare, când va fi afișată?
Dacă funcția de evaluare a produselor este activă (vizibilă la produsul dvs. în timpul evaluării dvs.), atunci va fi afișată imediat după trimitere. Dacă nu este disponibilă, evaluarea va fi afișată numai după ce produsul a primit un număr suficient de evaluări (de obicei 3 evaluări).
De ce apar evaluări pentru anumite produse, dar nu și pentru altele?
Vom afișa evaluările numai pentru produsele la care s-au primit un număr suficient de evaluări.
Cum funcționează?
1. Cumpărătorul comandă produsul, apoi primește un e-mail după câteva zile în care poate evalua articolul respectiv.
2. Din e-mail, îl redirecționăm spre site-ul nostru, unde poate efectua evaluarea și, dacă este autentificat în contul său, primește puncte de credit pentru feedback.
3. Evaluarea va fi afișată la produs - evaluările selectate vor fi afișate sub produs, iar dacă faceți clic pe but